دیجیتس

کامل ترین افزونه ورود و عضویت

ورود و عضویت سریع با استفاده از شماره موبایل می تواند نرخ عضویت و فروش را به طور چشمگیری افزایش دهد؛ این قابلیت در وب سایت های فروشگاهی چون دیجی کالا و اپلیکشن هایی مثل اسنپ به بهترین شکل دیده می شود. افزونه دیجیتس راست چین با 112 پنل پیامکی و آموزش ویدئویی بهترین افزونه ثبت نام با شماره موبایل در وردپرس است.

از طریق فرم زیر شماره موبایل خود را وارد نموده و کدتایید پیامکی را دریافت نمایید.
بعد از وارد کردن کدتایید پیامکی در سایت ثبت نام خواهید شد...

فرم زیر بصورت نمونه طراحی شده است و همراه افزونه ارائه نمی شود.

ما دیجیتس را کاملا با سامانه پیام‌دهی راه پیام سازگار کرده ایم...

چرا دیجیتس را انتخاب کنیم؟

سازگار با سامانه های ایرانی

فارسی سازی اصولی

پشتیبانی حرفه ای

استفاده آسان و بدون کدنویسی

همه کاربران مبتدی و حرفه ای می توانند از افزونه دیجیتس استفاده کنند.

چون کار کردن با افزونه بسیار راحت می باشد.

بروز رسانی های مادام العمر

ما افزونه دیجیتس رابصورت مادام العمر بروز رسانی رایگان انجام خواهیم داد و شما می توانید برای همیشه بروز رسانی دریافت کنید.

کاملا امن و مطمئن

افزونه دیجیتس بصورت کاملا حرفه ای طراحی شده است و شما می توانید با اطمینان خاطر در سایت خود استفاده کنید.

افزونه دیجیتس یا دیجیت، از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس برای ارسال کدفعالسازی و ورود با شماره موبایل است. در این مقاله قصد داریم به بررسی امکانات این افزونه بپردازیم و راهنمای نصب افزونه digits را به صورت کامل شرح دهیم.

افزونه ثبت نام و ورود با شماره موبایل یا پلاگین Digits برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده و امکان ساده سازی ثبت نام را با تغییر روند ثبت نام و ورود تنها با یک شماره موبایل را در اختیار شما قرار می دهد، دیگر نیازی به پست الکترونیک، بخاطر سپردن رمزهای عبور متنوع و درگیر شدن با صفحه‌های مختلف برای ثبت نام و ورود به سایت را نخواهید داشت و تنها با دارا بودن یک شماره تلفن همراه می توانید کد احراز هویت را با استفاده از پیامک دریافت کنید و ثبت نام و ورود خود را به وب‌سایت انجام دهید.

امکانات افزونه Digits
افزونه دیجتس امکاناتی به شرح زیر در اختیار شما قرار خواهد داد:

ورود با شماره موبایل بدون رمز عبور
امکان تنظیم مجدد رمز عبور با ارسال کد تأیید پیامکی
پشتیبانی از ووکامرس
امکان ثبت نام با رمز عبور و یا پیامک رمز عبور یک بار مصرف
هماهنگ شده با کاربران عضو شده قدیمی
امکان ریدایرکت آدرس‌های ثبت نام، ورود و خروج
امکان غیرفعال سازی ایمیل برای ثبت نام
امکان استفاده از طرح‌های مختلف برای ورود به سایت
امکان غیر اجباری کردن فیلد ایمیل و تنها وارد کردن شماره موبایل
سازگاری با افزونه دکان
پشتیبانی از ارسال پیامک بر اساس پترن

پس از نصب افزونه بر روی وردپرس خود، وارد مرحله ثبت اطلاعات در digits شوید و ابتدا با کلیک بر روی آیکون و نام افزونه در منوی وردپرس وارد تنظیمات افزونه digits شوید. مطابق با شکل 1 این افزونه دارای تب‌های سامانه پیامکی، تنظیمات عمومی، تنظیمات فرم‌ها و پوسته می‌باشد که در ویدئو بالا به تمامی این موارد توضیح داده شده است.

نحوه نصب افزونه دیجیتس بر روی وردپرس
برای اینکه بتوانید پلاگین دیجیتس را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود نصب کنید، کافی است از دکمه «دانلود» در همین مقاله، فایل zip پلاگین دیجیتس را دانلود کنید. حال می‌بایست وارد پنل ادمین وردپرس خودتان شده و از منوی وردپرس، روی دکمه «افزونه‌ها» و سپس روی گزینه «افزودن» کلیک کنید. در این قسمت، می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «بارگذاری افزونه»، فایل zip افزونه دیجیت را انتخاب کرده و در انتها با کلیک کردن روی دکمه «نصب»، مراحل نصب افزونه انجام خواهد شد. پس از اینکه فایل zip توسط وردپرس از حالت فشرده خارج شد و نصب افزونه انجام شد، به شما یک گزینه به نام «فعال کردن افزونه» نمایش خواهد داد. کافی است روی این دکمه کلیک نمائید. مشاهده خواهید کرد که در منوی وردپرس شما، گزینه Digits اضافه شده است.

افزونه شما در CMS وردپرس با موفقیت نصب شده است.

جمع‌بندی و سخن پایانی
در این مطلب سعی کردیم کلیه امکانات افزونه دیجیتس را بررسی کرده و راهنمای کامل نصب و اتصال به پنل اس ام اس راه پیام را به شما آموزش دهیم. 

پس با خرید افزونه از فروشگاه‌های معتبر مذکور، می‌توانید سامانه ارسال پیام کوتاه راه پیام را به پلاگین دیجیتس خود متصل نمائید.